varkevisservanelteren.reismee.nl

11 januari 2015 vertrekken Maurice & Laura voor vrijwilligerswerk naar Indonesië

Hi there!

Leuk dat je komt kijken op onze weblog. Hier zullen we iedereen op de hoogte houden van alle ontwikkelingen/verhalen/avonturen tijdens ons vrijwilligerswerk in Indonesië voor Stichting Kolewa.

De afgelopen weken/maanden zijn we al druk beziggeweest met de voorbereidingen. We hebben onze tickets(enkele reis)geboekt, een goede verblijfplaats gevonden en hebben regelmatig contact met de voorzitter en andere bestuursleden van Stichting Kolewa. Verder hebben we veel poster(s), flyer(s) en filmpjes gemaakt om ons project de komende weken te kunnen gaan promoten om zoveel mogelijk donaties te mogen ontvangen.

Via de volgende link kom je bij een filmpje op YouTube en kom je meer te weten over wat wij zullen gaan doen: http://m.youtube.com/watch?v=jZ7kMvdOL8A

Vanaf deze plek zullen we alle geïnteresseerden op de hoogte houden van wat wij aan de andere kant van de wereld aan het doen zijn en meemaken.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We wensen een ieder veel plezier met het lezen van onze weblog en laat gerust af en toe een berichtje achter!

Maurice & Laura

Marjan

Wat is het geweldig dat jullie er zijn. even een paar dagen rust en energie opbouwen en dan je hart volgen.succes

Coby

De eerste foto op facebook zien er goed uit ,Even wennen aan de warmte daar .succes x

Jan

Een extra bijdrage voor jullie vrijwlligerswerk in Indonesie...GA ZO DOOR